niedziela, 30 grudnia 2012

Organizacja

Od 3 lat projektuję biżuterię. Materiałów, na których pracuję nazbierało się trochę. Szczególnie koralików. Potrzebna mi duża różnorodność kolorów i rozmiarów. Wybranie czegoś do nowego projektu zajmowało mnóstwo czasu. Zdarzało się, że dopiero po wyjęciu z pudełka wszystkich koralików odnajdywałam rodzaj, o którym już zapomniałam, że go mam.
Szukałam czegoś co pomogłoby mi zorganizować lepiej materiały, czegoś co uwidaczniałoby je wszystkie na raz. Zamówiłam nawet swego rodzaju "kosmetyczkę" na Amazon'ie. Niestety, okazało się , że nie spełnia podstawowych oczekiwań.
Wymyśliłam więc torbę, wiedziałam dokładnie jak powinna wyglądać. I jeszcze przed świętami dostałam właśnie taką torbę. Sebastian mi ją uszył. Zerknijcie na zdjęcia. Jeśli uznacie ją za praktyczną,  nie będzie miał nic przeciwko wykonaniu kolejnej.